De dijk bij Nickerie

30 maart 2014 - Paramaribo, Suriname

De dijk bij Nickerie

Deze foto werd gemaakt op 30 maart 2014 in Paramaribo, Suriname met een Panasonic DMC-TZ6.

1. Familie Bruin:
    18 juni 2014
    Hallo Frank en vriendin. leuk van jullie ouders te horen dat jullie in Suriname zijn. Ik hoop dat jullie het naar de zin hebben daar. Nickerie, wonen er familie van mij. Piet en ik willen in december komen, dan komen wij jullie zeker opzoeken. Dan zij je ouders al geweest als ik het goed heb begrepen. Hoop dat je weet wie we zijn? je oude buren Piet en Lunet.Ouders van Larissa Timothy en Mireille. Ik komt zelf uit Suriname. nou weet je het denk ik. wij proberen je site op te blijven zoeken dan blijven we op de hoogte van jullie belevenissen. groetjes en have Fun. en zorg goed voor elkaar.De buurtjes Bruin.
  2. Frank:
    22 juni 2014
    Hoi familie Bruin, ik weet zeker nog wij jullie zijn! Mijn ouders hadden al verteld dat ze jullie gesproken hebben. Leuk om te horen dat jullie ons volgen en wie weet zien we elkaar later in Paramaribo. Dat zou bijzonder zijn! Groeten, Frank
  3. Familie Bruin:
    22 juni 2014
    Oké Frank en vriendin ik blijf jullie volgen.maak mooie foto, s dat is inspiratie voor ons .groetjes van uit Nog Langedijk. Xxx